آیفون: صدرنشین لیست آرزوهای عیدی کودکان
نوشته شده توسط : رضاشعبانی

نتایج یک تحقیق و نظرسنجی تازه نشان می دهد ۸۸ درصد کودکان آمریکایی ۱۲ تا ۱۷ ساله خواهان یک گجت الکترونیک برای کادوی تعطیلات پایان سال شان هستند. و در این میان خواستنی ترین عیدی آنها آیفون است.

 
شاید ممکن است فرض کنید که در این تحقیق کودکان آیفون را معادل تلفن همراه گرفته اند. اما این گونه نیست. تقریبا همه آنها برندهای مختلف موبایل را می شناختند و تنها ۱۲ درصدشان آرزومند دریافت یک تلفن گلکسی سامسونگ بودند. در حالی که ۳۲ درصد از آنها محصولات اپل را ترجیح می دهند.
 
و جالب اینکه دومین گجت پر طرفدار در آرزوهای کودکان آمریکایی هم متعلق به اپل است: آیپد.
 
هرچند که آیفون در میان پسرها محبوب ترین انتخاب نبوده است. بلکه اغلب آنها پلی استیشن ۴ را در صدر لیست آرزوهای شان نشانده اند. اما در میان دختران، آیفون با ۴۱ درصد طرفدار، انتخاب شماره یک آنها برای کادوی عیدشان بوده است.
 
به نظر می رسد یک تغییر ذائقه همراه با تغییر نسل در حال شکل گیری است. زیرا نتایج این تحقیق در سال گذشته نشان داده بود که کودکان ۱۶ تا ۱۸ ساله بیش از همه خواهان لپ تاپ ها هستند، در حالی که افراد جوانتر به دنبال آیفون بودند. اما در نظرسنجی امسال، با افزایش سن کودکان، تغییری در خواسته شان به وجود نیامده است.
 
جالب اینجا است که در بخشی دیگر از این تحقیق، ۵۴ درصد از والدین گفته اند به دنبال تهیه محصولی از اپل به عنوان عیدی کودک شان هستند. 
 
اگه شما بودین چه میخواستین؟
آیفون: صدرنشین لیست آرزوهای عیدی کودکان




:: بازدید از این مطلب : 585
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آبان 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: